ინფორმაცია დაკავშირებულია ახალი კორონავირუსის გავრცელების პრევენციასთან !
 

შემოსავლების სამსახურის სატელეფონო ცენტრი - 2 299 299

საქართველოს მთელ  ტერიტორიაზე  საგანგებო მდგომარეობის  გამოცხადებასთან დაკავშირებით, შემოსავლების  სამსახურის საინფორმაციო  სატელეფონო  ცენტრის 2 299 299  მეშვეობით, თქვენ  შეგიძლიათ მიიღოთ  თანმიმდევრული  და  ამომწურავი ინფორმაცია

 

სატელეფონო ცენტრის გახანგრძლივებული სამუშაო განრიგი:

09:00 საათიდან – 20:00 საათამდე ყოველდღიურად, შაბათ -კვირის ჩათვლით

 

ამასთან, ქვეყნის მთელს ტერიტორიაზე მოქმედი საგანგებო მდგომარეობის გათვალისწინებით,  სატელეფონო კომუნიკაციის განხორციელება და კონსულტაციის მიღება დამატებით შესაძლებელია მომსახურების დეპარტამენტის სერვისცენტრებსა და წარმომადგენლობებში, შემდეგ ნომრებზე:

  • 2 26 22 29  - თბილისი, ისანი-სამგორის, ძველი თბილისის და დიდგორის სერვისცენტრი
  • 2 26 18 44 - თბილისი, ვაკე-საბურთალოს სერვისცენტრი
  • 2 26 18 32; 2 26 18 35  - თბილისი, გლდანი-ნაძალადევის და დიდუბე-ჩუღურეთის სერვისცენტრი
  • 2 26 21 17 - რუსთავის სერვისცენტრი
  • 2 26 22 61; 2 26 22 63; 2 26 22 64 - თელავის სერვისცენტრი
  • 2 26 21 32 - ახალციხის სერვისცენტრი
  • 2 26 18 62 - გორის სერვისცენტრი
  • 2 26 18 51 - მცხეთის სერვისცენტრი
  • 2 26 17 20; 2 26 17 19 - ბათუმის სერვისცენტრი
  • 2 26 26 51; 2 26 22 52; 2 26 26 56 - ქუთაისის სერვისცენტრი
  • 2 26 23 54 - ზესტაფონის სერვისცენტრი
  • 2 26 24 30 - ფოთის სერვისცენტრი
  • 2 26 23 39 - ზუგდიდის სერვისცენტრი
  • 2 26 23 41 - ოზურგეთის სერვისცენტრი
  • 2 26 22 40 - ხაშურის სერვისცენტრის წარმომადგენლობა
  • 2 26 18 95 - წნორის სერვისცენტრის წარმომადგენლობა
  • 2 26 24 26 - ლაგოდეხის სერვისცენტრის წარმომადგენლობა
  • 2 26 18 90 - საგარეჯოს სერვისცენტრის წარმომადგენლობა

 

სერვის ცენტრების სამუშაო დღეები და საათები: ორშაბათი - პარასკევი, 09:00 – 18:00

სერვისცენტრის წარმომადგელობების სამუშაო დღეები და საათები: ორშაბათი - პარასკევი,  09:00-13:00 საათი; 14:00-18:00 საათი