ინფორმაცია დაკავშირებულია ახალი კორონავირუსის გავრცელების პრევენციასთან !
შემოსავლების სამსახურის სატელეფონო ცენტრი - 2 299 299
საქართველოს მთელ ტერიტორიაზე საგანგებო მდგომარეობის გამოცხადებასთან დაკავშირებით, შემოსავლების სამსახურის საინფორმაციო სატელეფონო ცენტრის 2 299 299 მეშვეობით, თქვენ შეგიძლიათ მიიღოთ თანმიმდევრული და ამომწურავი ინფორმაცია
სატელეფონო ცენტრის გახანგრძლივებული სამუშაო განრიგი:
09:00 საათიდან – 20:00 საათამდე ყოველდღიურად, შაბათ -კვირის ჩათვლით
ამასთან, ქვეყნის მთელს ტერიტორიაზე მოქმედი საგანგებო მდგომარეობის გათვალისწინებით, სატელეფონო კომუნიკაციის განხორციელება და კონსულტაციის მიღება დამატებით შესაძლებელია მომსახურების დეპარტამენტის სერვისცენტრებსა და წარმომადგენლობებში, შემდეგ ნომრებზე:
- 2 26 22 29 - თბილისი, ისანი-სამგორის, ძველი თბილისის და დიდგორის სერვისცენტრი
- 2 26 18 44 - თბილისი, ვაკე-საბურთალოს სერვისცენტრი
- 2 26 18 32; 2 26 18 35 - თბილისი, გლდანი-ნაძალადევის და დიდუბე-ჩუღურეთის სერვისცენტრი
- 2 26 21 17 - რუსთავის სერვისცენტრი
- 2 26 22 61; 2 26 22 63; 2 26 22 64 - თელავის სერვისცენტრი
- 2 26 21 32 - ახალციხის სერვისცენტრი
- 2 26 18 62 - გორის სერვისცენტრი
- 2 26 18 51 - მცხეთის სერვისცენტრი
- 2 26 17 20; 2 26 17 19 - ბათუმის სერვისცენტრი
- 2 26 26 51; 2 26 22 52; 2 26 26 56 - ქუთაისის სერვისცენტრი
- 2 26 23 54 - ზესტაფონის სერვისცენტრი
- 2 26 24 30 - ფოთის სერვისცენტრი
- 2 26 23 39 - ზუგდიდის სერვისცენტრი
- 2 26 23 41 - ოზურგეთის სერვისცენტრი
- 2 26 22 40 - ხაშურის სერვისცენტრის წარმომადგენლობა
- 2 26 18 95 - წნორის სერვისცენტრის წარმომადგენლობა
- 2 26 24 26 - ლაგოდეხის სერვისცენტრის წარმომადგენლობა
- 2 26 18 90 - საგარეჯოს სერვისცენტრის წარმომადგენლობა
სერვის ცენტრების სამუშაო დღეები და საათები: ორშაბათი - პარასკევი, 09:00 – 18:00
სერვისცენტრის წარმომადგელობების სამუშაო დღეები და საათები: ორშაბათი - პარასკევი, 09:00-13:00 საათი; 14:00-18:00 საათი
|